nabor_pzd_2012

ZARZĄDZENIE NR 5/2012
KIEROWNIKA POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG
W SEJNACH

z dnia 30.05.2012 r.

w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sejnach.



Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, z późn zm. zarządza się co następuje:

§ 1. 1. Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sejnach – stanowisko podinspektor ds. drogowo-mostowych.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Powiatowym Zarządzie Dróg w Sejnach stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. 1. Do przeprowadzenia naboru powołuje się komisję rekrutacyjną, w której skład wchodzą:
- Barbara Łuba – przewodnicząca
- Urszula Makowska - członek

2. Komisja wyznaczy termin rozmowy kwalifikacyjnej po zapoznaniu się z dokumentami zgłoszonych kandydatów, o czym powiadomi zainteresowanych naborem.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Kierownik PZD w Sejnach
inż. Jarosław Polens

 

Załącznik


POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SEJNACH
(siedziba : Sejny, ul. Marchlewskiego 19 ,16-500 Sejny )
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR DS. DROGOWO - MOSTOWYCH

 

1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe lub ostatnim roku studiów (potwierdzone odpowiednimi dokumentami) na kierunku budownictwo,
5) co najmniej dwuletni staż pracy w samorządzie przy zarządzaniu drogami,
6) znajomość przepisów z zakresu dróg i ruchu na drogach,
7) znajomość obsługi komputera, programów biurowych Word, Exel, Power Point, programów graficznych typu AutoCad, programu do kosztorysowania Norma, programu do projektowania dróg Ulica,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
9) prawo jazdy kategorii B.

2. Wymagania dodatkowe:
1) potwierdzone doświadczenie w sporządzaniu projektów organizacji ruchu oraz ewidencji dróg,
2) samodzielność, kreatywność,
3) dyspozycyjność i odpowiedzialność,
4) umiejętność rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych,
5) znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego ,
6) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
7) znajomość przepisów prawa związanego z zarządzaniem drogami, a w szczególności Ustawy o drogach publicznych, Prawa budowlanego, Prawo o ruchu drogowym.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1) Sprawowanie pieczy nad zgodnością zagospodarowania pasa drogowego z obowiązującym prawem,
2) Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji wymaganej przepisami prawa związanych z procesem inwestycyjnym i utrzymaniowym dróg,
3) Prowadzenie gospodarki paliwowej, olejowej, materiałowej i opałowej min.: wydawanie i rozliczanie kart na pojazdy, maszyny i urządzenia; rozliczanie paliw, olei i innych materiałów eksploatacyjnych zużywanych przez pojazdy, maszyny i urządzenia; ewidencjonowanie przychodów i rozchodów opału zużywanego na c.o. budynku PZD w Sejnach; ewidencjonowanie przychodów i rozchodów materiałów zużywanych do utrzymania dróg,
4) Planowanie i dokonywanie zakupów materiałów do bieżącego utrzymania dróg oraz części do napraw pojazdów, maszyny i urządzeń będących na wyposażeniu PZD w Sejnach,
5) Planowanie i koordynacja prac związanych z utrzymaniem zadrzewienia i zieleni przy drogach powiatowych,
6) Planowanie i koordynacja zadań z zakresu bieżącego i zimowego utrzymania dróg i obiektów inżynierskich,
7) Planowanie zadań z zakresu budowy, przebudowy, utrzymania i ochrony dróg pod kątem wprowadzenia ich do budżetu Powiatowego Zarządu Dróg wraz z kosztorysowaniem tych robót,
8) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi przez powiat pracami inwestycyjnymi i utrzymaniowymi dróg,
9) Dokonywane objazdów dróg wraz z prowadzeniem dziennika objazdu dróg,
10) Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych w formie książki drogi i książki obiektu mostowego,
11) Opracowywanie okresowych sprawozdań związanych z zarządzaniem drogami,
12) Prowadzenie rejestru projektów organizacji ruchu dla dróg powiatowych i gminnych oraz kontrola prawidłowości ich wdrażania. Kontrola prawidłowości oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych,
13) Planowanie i prowadzenie okresowych pomiarów ruchu na drogach powiatowych,
14) Zastępstwo pracownika sekcji drogowo-mostowej podczas jego nieobecności zajmującego się wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z zagospodarowaniem pasa drogowego i zamówieniami publicznymi,
15) Załatwianie innych spraw zleconych przez kierownika PZD w Sejnach.

4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys ( CV ),
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji *,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów poświadczających posiadane innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach itp.),
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że kandydat na wolne stanowisko
urzędnicze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) dokumenty potwierdzające co najmniej dwuletni staż pracy w samorządzie przy zarządzaniu drogami.

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejnach w Sekretariacie pok. Nr 9 w zamkniętej kopercie lub drogą pocztową na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19, 16-500 Sejny z dopiskiem ”Nabór na stanowisko podinspektor ds. drogowo-mostowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Sejnach” w terminie do dnia 11.06.2012 r. do godz. 1200 (data wpływu). W przypadku nadesłania dokumentów aplikacyjnych pocztą decyduje data nadania potwierdzona stemplem pocztowym. Dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Konkurs przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana zarządzeniem Kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl pod zakładką Jednostki organizacyjne – Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach, ul. Marchlewskiego 19.

Sejny, dn. 30.05.2012 r.

Kierownik
Powiatowego Zarządu Dróg
inż. Jarosław Polens

* kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie + oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sejnach (dostęp ze strony internetowej http://bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl lub poprzez link „BIP” zamieszczony na stronie internetowej Starostwa http://www.powiat.sejny.pl zakładka: „Jednostki organizacyjne” – Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach oraz w budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Sejnach (ul. Marchlewskiego 19, 16 – 500 Sejny) w pok. Nr 9 (I piętro).

Metryka strony

Udostępniający: Jarosław Polens, Powiatowy Zarząd Dróg w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Pawlukanis

Wprowadzający: Henryka Pawlukanis

Data wprowadzenia: 2012-05-30

Data modyfikacji: 2012-05-30

Opublikował: Henryka Pawlukanis

Data publikacji: 2012-05-30