proto_z_27_2011
Protokół Nr 27/11
Zarządu Powiatu Sejneńskiego
z dnia 24 listopada 2011 r.
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Sejnach rozpoczęło się o godz. 12.15, a zakończyło się o godz. 12.50. Miejsce posiedzenia: Starostwo Powiatowe w Sejnach przy ul. Piłsudskiego 34. W posiedzeniu udział wzięli Członkowie Zarządu, Przewodniczący Rady – Pan Andrzej Szturgulewski, Skarbnik Powiatu Sejneńskiego – Pani Aneta Kimszal, Sekretarz Powiatu Sejneńskiego- Pan Marek Ślusarz (lista obecności stanowi zał. nr 1).
Posiedzeniu przewodniczył Pan Ryszard Grzybowski – Starosta Sejneński, stwierdził prawomocność obrad oraz przywitał przybyłe osoby.
Porządek posiedzenia:
- Protokół z konsultacji społecznych.
- Przyjęcie materiałów na XIII Sesję Rady Powiatu Sejneńskiego:
a) projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Powiatu Sejneńskiego na 2011 r.
b) projekt uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Sejneńskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2012r.”
- Sprawy różne.
Ad. pkt. 1. Protokół z konsultacji społecznych.
Pan Starosta przedstawił protokół z konsultacji społecznych z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji/zał. nr 2/.
Uwag nie wniesiono.
Ad. pkt. 2. Przyjęcie materiałów na XIII Sesję Rady Powiatu Sejneńskiego.
a) projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Sejneńskiego na 2011 r. /zał. nr 3/.
Członkowie Zarządu przyjęli zmiany, który zostały przedstawione na posiedzeniach Komisji Stałych Rady Powiatu Sejneńskiego.
b) projekt uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Sejneńskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2012 rok” /zał. nr 4/.
W związku brakiem uwag i opinii do konsultowanego „Programu współpracy…” Zarząd Powiatu postanowił przekazać Radzie Powiatu projekt uchwały w przedstawionej wersji.
Ad. pkt. 3. Sprawy różne.
Pan Starosta poinformował, że łączny koszt remontu budynku dla Prokuratury wyniesie około 46 tys. zł. W tej kwocie zrobionych zostanie wiele prac; wyłoniono też fachowca, który te prace już wykonuje.
Pan Starosta przedstawił projekt zaleceń pokontrolnych /zał. nr 5/.
Pan M. Skupski zaproponował, aby w maju, jak już będą arkusze organizacyjne, to wtedy zrobić posiedzenie Komisji i zweryfikować etaty nauczycielskie.
Pan Starosta powiedział, że wtedy będzie wstępna prognoza ilu nauczycieli będzie potrzeba i wtedy będzie można podjąć decyzję komu Dyrektor ma dać wypowiedzenia.
Pan M. Skupski zauważył, że w ZSO jest etat psychologa, gdzie w tym samym budynku mieści się Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna.
Pan Starosta powiedział, że w tak dużej jednostce powinien być etat psychologa.
Pani Skarbnik poinformowała, że zakończyła się inwestycja budowy drogi Poćkuny – Berżniki.
Zarząd Powiatu postanowił przekazać drogę powiatową Poćkuny- Berżniki oraz jednocześnie część ul. Mickiewicza w Sejnach dla Powiatowego Zarząd Dróg w Sejnach.
Pan Starosta przedstawił pismo, gdzie Pan Henryk Usowicz zwraca się z prośbą o zwrot kosztów adaptacji lokalu mieszkalnego nr 7 położonego w Sejnach przy ul. Wojska Polskiego 21 /zał. nr 6/.
Zarząd Powiatu postanowił, że zajmie się tą sprawą na następnym posiedzeniu Zarządu.
Pan Starosta przedstawił pismo Urzędu Miejskiego w Suwałkach /zał. nr 7/, gdzie zwracają się z prośbą o rozważenie możliwości partycypowania w kosztach utrzymania Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności.
Zarząd Powiatu postanowił, że zajmie się tym tematem na następnym posiedzeniu Zarządu.
Na tym protokół zakończono.
Protokołowała Przewodniczył
Katarzyna Mikłaszewicz Ryszard Grzybowski
Metryka strony