uchw_z_9

                                  
UCHWAŁA Nr 9/11
Zarządu Powiatu Sejneńskiego
z dnia 11 maja 2011 roku
                    w sprawie zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym   (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, zm.: Dz. U. z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, z 2007 r. Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 92, poz. 753, Nr 157, poz. 1241,z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i poz. 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011 r. Nr 21, poz. 113)  Zarząd Powiatu uchwala, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach stanowiącym załącznik do Uchwały Nr 28/07 Zarządu Powiatu w Sejnach z dnia 23 sierpnia 2007r. zmienionym Uchwałą Nr 62/08 Zarządu Powiatu w Sejnach z dnia 23 czerwca 2008r. w sprawie zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach oraz Uchwałą Nr 119/10 Zarządu Powiatu w Sejnach z dnia 21 stycznia 2010r. w sprawie zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach dokonuje się następujących zmian:
l) w § 10 dodaje się pkt. 6. "Asystent rodziny".
2) w § 12 dodaje się ust. 6 "Do zadań stanowiska asystent rodziny należy w szczególności”:
- projektowanie Indywidualnych Planów Działania z rodziną,
- diagnoza sytuacji rodziny,
- pomoc rodzinom w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych z dziećmi,
- wspieranie aktywności społecznej i zawodowej,
-pomoc w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy,
- kształtowanie w rodzinach nawyku wykonywania czynności domowych,
- pomoc w gospodarowaniu budżetem domowym,
- systematyczne wizyty w miejscu zamieszkania rodziny objętej wsparciem,
- stała współpraca z pracownikami socjalnymi ośrodka pomocy społecznej, środowiskiem lokalnym oraz innymi instytucjami,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań zgodnie z wymogami ustawy o pomocy społecznej i innych ustaw. 
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
                                                                                  Zarząd Powiatu:
                                                                                   Ryszard Grzybowski ……….....................
                                                                                    Romuald Witkowski…………………….
                                                                                  Anna Krystyna Witkowska………………
                                                                                  Mariusz Skupski………………………….
                                                                                  Witold Wincenty Racis…………………..
 

Metryka strony

Udostępniający: Biuro Rady Powiatu

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Mikłaszewicz

Wprowadzający: Katarzyna Mikłaszewicz

Data wprowadzenia: 2011-05-19

Data modyfikacji: 2011-05-19

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2011-05-19