zARZĄDZDENIE 9 Z 2006R.

Zarządzenie Nr 9/06
Starosty Powiatu w Sejnach
z dnia 07.07.2006 r.

 
W sprawie powołania Komisji przetargowej w następujących postępowaniach:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1159B od 651 Szołtany-Puńsk-Wojtokiemie.
Przebudowa drogi powiatowej nr 1173B Krasnopol-Żłobin-Jeziorki
 
 
Na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późniejszymi zmianami) art. 19, art. 20 ust 1 i 3 oraz art. 21 zarządza się co następuje:
Powołuję następującą komisję przetargową do przygotowania postępowania, oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie:

 
Przewodniczący - Bogdan Kowalewski
Sekretarz - Marek Ślusarz
Członek - Tomasz Salwecki

 
1. Do podstawowych zadań komisji należy:
- oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia w tym posłużenie się szacunkiem dokonanym przez osobę posiadającą odpowiednią wiedzę z zastosowaniem art. 17 ustawy.
- sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz niezbędnych ogłoszeń
- przedłożenie do zaakceptowania Staroście Powiatu w Sejnach protokółu dotyczącego wyboru trybu postępowania, kwoty szacunkowej przedmiotu zamówienia z uwzględnienie odpowiednich druków
- zamieszczenie ogłoszeń o przetargu zgodnie z wymogami ustawowymi
- udzielanie odpowiedzi dotyczących przedmiotu zamówienia na zapytania oferentów
- publiczne otwarcie ofert i sporządzenie protokółu z otwarcia
- w przypadkach określonych w ustawie, żądanie od oferenta/ów złożenia uzupełnień dokumentacji lub wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia
- zgłoszenie Staroście Powiatu w Sejnach wykluczenie/a oferenta/ów lub odrzucenie/a ofert, przygotowując jednocześnie odpowiednie, umotywowane pismo do opisanych oferentów oraz do pozostałych uczestników postępowania
- dokonanie oceny ofert spełniających wszystkie wymagane warunki
- sporządzenie protokołu z postępowania i przedłożenie go do zatwierdzenia Staroście Powiatu
- po zatwierdzeniu protokółu, sporządzenie ogłoszenia o wyniku postępowania z jednoczesnym umieszczeniem w miejscach wskazanych w ustawie oraz przygotowania zawiadomień do oferentów o wyniku postępowania,
- w przypadku wycofania się z podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg, dokonanie wyboru nowego oferenta spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
2. W przypadku wątpliwości dotyczących stosowania poszczególnych procedur lub też zmian i
nowelizacji ustawy, komisja będzie działać zgodnie ze stanem prawnym na dzień rozpoczęcia
postępowania.
3. Komisję powołuje się do przeprowadzenia wyłącznie wyżej wymienionych postępowań.
4. Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
5. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w
przypadkach koniecznych.
6. Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez
kierownika jednostki zamawiającej.
7. Zobowiązuje się Komisję do zachowania tajności prac podczas czynności wyboru i
badania ofert na zasadach ujętych w ustawie.
8. Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.
 
Sejny, dnia 07.07.2006 r.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Sejneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Henryka Ropel

Wprowadzający: Henryka Ropel

Data wprowadzenia: 2006-07-10

Data modyfikacji: 2006-07-10

Opublikował: Henryka Ropel

Data publikacji: 2006-07-10